YURTDIŞI REKLAM, MARKALAŞMA ve TANITIMI

Yurtdışı Reklam, Markalaşma ve Tanıtım


Yurtdışı Reklam, Markalaşma ve Tanıtım Desteği  Veren Kurum Ve Kuruluşlar
TURQUALITY® REKLAM TANITIM PAZARLAMA PROMOSYON TEŞVİĞİ
TURQUALITY® Sertifikasını haiz markalı ürünleriyle ilgili olarak Stratejik İş Planlarında hedef pazarlar olarak belirtecekleri ülkelerde gerçekleştirilen tanıtım, reklam ve pazarlama faaliyetlerine [görsel ve yazılı tanıtım, gösteri (show), defile, fuar katılımı, ülke imaj kampanyası, pazar araştırması, sponsorluk, marka-promosyon ajansı, zincir marketlerin raflarına girebilmek için bir defaya mahsus ödenen listeleme
bedeli, periyodik mağaza dergilerinde yer alma, internet sitesi tasarımı, basın-halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama (direct mailing), çağrı merkezi hizmeti satın alınması, vb.)] ilişkin harcamaları,
 TURQUALITY® Sertifikasını haiz markalı ürünleriyle ilgili olarak Stratejik İş Planlarında hedef pazarlar olarak belirtilen ülkelerde; açtıkları, aynı anda azami 50 adet mağaza/lokanta/kafeye ilişkin harcamaları desteklenir.
Şirketlerin yaptığı harcamalar, ilgili destek dönemi için en fazla 200.000 ABD Doları ve %75 oranında desteklenir.   
Ekonomi Bakanlığı Yurtdışı Birim Marka Ve Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi
Kimler Yararlanabilir 
Türkiye'de sınai ve/veya ticari faaliyet gösteren şirketler ile İşbirliği Kuruluşları
Destek Süresi ve Desteklenen Birim Sayısı 
4 yıl ve 15 (onbeş) yurt dışı birim